Translate this Page

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Η γυναίκα - άντρας των ονείρων ..

Τι θέλουμε από την ζωή; Όχι τίποτα σπουδαίο, να σπουδάσουμε αυτό που μας αρέσει, να βρούμε μια δουλεία στο αντικείμενο που έχουμε σπουδάσει, και στην συνέχεια να καταφέρουμε να κάνουμε μια οικογένεια. Εγώ όσο άτυχος να είμαι σε όλα τα άλλα, δηλαδή δεν σπουδάζω κάτι που να μ'αρέσει γιατί ήμουν κοπρόσκυλο και δεν υπάρχει περιπτώσει να βρω μια δουλεία σε αυτό τον τομέα( σερβιτόρος for the win). Παρόλα αυτά εγώ στάθηκα τυχερός στην ζωή μου γιατί βρήκα την γυναίκα των ονείρων μου και επειδή είμαι τόσο χαρούμενος είπα να σας δείξω μια φωτογραφία της όταν ήμασταν διακοπές στην υπέροχη Χαλκιδική.














Βέβαια υπάρχει ένα μικρο πρόβλημα, όταν κάνω μασάζ στο υπέροχο κορμί της πιάνονται τα χέρια μου μέσα σε 5 λεπτά και φοβάμαι να σταματήσω γιατί...ε...ξέρετε γιατί. Εκτός από αυτό, έχω αρχίσει και κάνω δυο δουλείες για να πληρώνω τα στεροειδή που παίρνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου