Translate this Page

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

ΚΤΕΛ (I love them)

Όλοι έχουμε ταξιδέψει με τα ΚΤΕΛ.. Όλοι (επιστημονική ερεύνα μέσα στην παρέα) τα μισούμε  γιατί είναι ταλαιπωρία, πολλές φορές έχουμε φανταστεί να παίρνουμε το τιμόνι από τον οδηγό και να το πηγαίνουμε πέρα δώθε επειδή μας έχει σπάσει τα νεύρα η γριά που κάθετε δίπλα μας (που όποτε κάνεις μια κίνηση με τα χέρια σε κοιτάει κάπως περίεργα γιατί νομίζει ότι της έκλεψες κάτι...). Πιστεύω ότι κανένας μας δεν έχει πρόβλημα με την αύξηση των εισιτηρίων αφού είναι τόσο αποδοτικά (χμμμ ναι). Το χειρότερο κομμάτι για εμένα είναι όταν αλλάζεις λεωφορείο στην Θεσσαλονίκη ειδικά αν ο δρόμος σου είναι για τα ΚΤΕΛ Χαλκιδικής (έχει προσέξει κανένας αλλαγές στο μετρό; εγώ καμία).Έχουν και το 45 για να πας στα ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, έτσι για να σε "ξεκουράσουν".
Κάνεις τάμα μέχρι να φτάσεις και έχω καταλάβει ότι αυτά τα τάματα δεν πιάνουν(εκτός αν θέλεις να χαλάσει το λεωφορείο, πάντα πιάνει).
 Θέλω να πω στους γονείς μου ότι ωραίο το φαΐ, ωραία όλη η ξεκούραση που έχουμε στο πατρικό μας αλλά η ταλαιπωρία είναι μεγάλη... Όλο αυτό μου θυμίζει κάτι για μια Ιθάκη αλλά δεν είμαι και σίγουρος(για το λόγο ότι ο Οδυσσέας δεν χρειάστηκε να το κάνει ανάποδα το ταξίδι)! Πάντα όταν τρως αυτήν την ζεστή φασολάδα(άμα έχει μέσα και καρότο κάνει πιο μεγάλο κρότο) έχεις πίσω στο μυαλό σου ότι σε λίγες μέρες θα ξανακάνεις αυτό το ταξίδι σε ένα μέρος όπου δεν υπάρχει ζεστή φασολάδα παρά μόνο εξεταστικές και καθηγητές. (by the way δεν μου αρέσει τόσο η φασολάδα απλά την αναφέρω σαν παράδειγμα... για να μην αρχίσουν και βγαίνουν τίποτα περίεργα παρατσούκλια!)
Αλλά τώρα που το σκέφτομαι χωρίς αυτά δεν θα κάναμε και πολλά.... αλλά μην ανεβάζεις το εισιτήριο ρε μπιιιιιιιιπ (μαλάκα). Έχω μια απορία όμως πως καταφέρνουν για ένα ταξίδι 50 λεπτών το κάνουν 2 ώρες και 30 λεπτά εδώ και 3 χρόνια δεν το έχω καταλάβει.. Εσείς;

Υ.Γ. Άμα θέλεις να μου κάνεις μήνυση θα σε παρακαλούσα να μην το κάνεις(δεν βγαίνω μωρέ αδερφέ )
Υ.Γ.2 Αφού γράφω "ΚΤΕΛ (I love them)" τι άλλο θες;


Antavalo Nik ®

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου