Translate this Page

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Super Mario the ultimate game.

Καταρχήν θα ήθελα να πω μια μεγάλη καλήμερα- καλησπέρα- καληνύχτα (ανάλογα την ώρα που θα το δείτε) στους αναγνώστες μας, ελπίζω να είστε όλοι καλά, σήμερα ξύπνησα με πολύ όρεξη για το παλιό άλλα κλασικό παιχνίδι Super Mario (μάλλον θα φταίει κανένα περίεργο όνειρο που είδα). Ψάχνω που λέτε για βίντεο στο YouTube για το που και πως μπορώ να '' αγοράσω '' την πρώτη έκδοση που είχανε  εκείνες η ηλεκτρονικές κονσόλες , που μαζί με τα τηλεχειριστήρια είχες και το όπλο που πυροβολούσες της πάπιες ή όταν είχες τρέλα κέφια κανένα πιάτο, είχα αγοράσει πάνω από 3-4 κονσόλες θυμάμαι, γιατί έφτανα πάντα στο σημείο που ο Mario  έπρεπε να πηδήξει τον Ισθμό την Κορίνθου ( πως τα κατάφερνα και πάντα είχα μια ζωή μονό μέχρι και σήμερα δεν μπορώ να καταλάβω) και ο αγαπημένος μας Mario αντι να κάνει την προσπάθεια να το περάσει σήκωνε τα χέρια προς τον  ουρανό και έκανε ελεύθερη πτώση ( εκείνη την στιγμή εκνευριζόμουν και έριχνα το ξύλο της ζωής μου στο ''σπίτι'' του Mario).
Ενώ εγώ έριχνα το ξύλο στο ''σπίτι'' του αγαπημένου μας Mario κάποιος άλλος δεν είχε αυτήν την πολυτέλεια ( λέμε τώρα ) γιατί ήταν στο ωδείο και μάθαινε βιολί ενώ ήθελε να είναι στο σπίτι  του και να λιώνει στον Mario (αυτό θα το καταλάβετε και από το βίντεο). Το καλό με αυτό είναι ότι μετά από κάποια χρόνια εξασκήσεις κατάφερε και έμαθε όλους τους ήχους από το Mario στο βιολί του ( ενώ εγώ χάλασα πολλά λεφτά στης κονσόλες), είμαι περήφανος που θα σας παρουσιάσω τον μεγαλύτερο fan του Mario ( βασικά μου έφυγε και ένα βάρος όταν κατάλαβα ότι δεν είμαι μόνο εγώ ο καμένος).






Και για όσους δεν ξέρουν για ποια κονσόλα ( έβγαζαν προβλήματα εύκολα πανάθεμα τες) μιλάω ορίστε και μια εικόνα: 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου