Translate this Page

Παρασκευή, 6 Μαΐου 2011

Το χάσμα (GAP) στην αγορά...

Ο δημιουργικός διευθυντής της GAP, Πάτρικ Ρόμπινσον, έχει απολυθεί μετά από τέσσερα χρόνια στην εταιρεία. «Έχω περάσει τους τρεις τελευταίους μηνες στη Νέα Υόρκη με τη δημιουργική ομάδα, και έχω πάρει την απόφαση να γίνει μια αλλαγή στην ομάδα σχεδίου ενηλίκων της GAP,>> είπε η Pam Wallack, επικεφαλής της GAP Global Creative Centre στη Νέα Υόρκη. «Πιστεύω ότι χρειάζεται να
ληφθεί μια νέα προσέγγιση για να συνεχίσει τις εργασίες της (η GAP) για την βελτίωση του ενδιαφέρον και της σχετικότητας για τη μόδα.>>
Patrick Robinson
Ενώ ο αντικαταστάτης του Ρόμπινσον δεν έχει ακόμη αποφασιστεί, ο Wallack θα παρέχει τρέχουσα και καθημερινή διαχείριση των ομάδων σχεδιασμού, ενώ η Jennifer Giangualano, Ανώτερος Αντιπρόεδρος του Σχεδίου Παιδικών Ρούχων, θα επιβλέπει γενικότερα το τμήμα "Σχέδιο Ενήλικων Ρούχων". Ο Πρόεδρος και CEO της GAP, ο Glenn Murphy, επιμένει ότι δεν υπάρχουν αρνητικά συναισθήματα μεταξύ του ιδίου και του Robinson. «Ο Patrick έχει ένα ειδικό και παθιασμένο συνήγορο για το εμπορικό σήμα της Gap και για τους πελάτες μας κατά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, και είμαστε ευγνώμον για τη σκληρή δουλειά του, ειδικά αυτά που σχετίζονται με το 1969 Denim Collection,>> Είπε ο Murphy. «Οι ηγέτες μας του νέου Gap Global Creative Centre λαμβάνουν τα αναγκαία μέτρα για να ανταγωνιστεί και να κερδίσει σε όλο τον κόσμο.>>

Πριν την ένταξή του Gap, το 2007, Robinson εργάστηκε στους Giorgio Armani, Anne Klein, Perry Ellis και Paco Rabanne.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου