Translate this Page

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Κανόνες συμπεριφοράς των γυναικών απέναντι στους άντρες.

Πολλές φορές θα έχετε ακούσει την φράση άντρες-γουρούνια ή όλοι οι άντρες είναι γουρούνια.Δεν ισχύει ή τουλάχιστον  για τους περισσότερους,αυτό το άρθρο δεν θέλει να ξεχωρίσει το καλό τρόπο από το κακό απλώς θέλει να τονίσει κάποια πράγματα που δεν αρέσουν στους άντρες.

Επικοινωνιακά λάθη

Αρχικά δεν είναι "σωστό" όταν βρισκόμαστε μέσα σε ένα μέσο μαζικής μεταφοράς όπως το μετρό το ηλεκτρικό ή το λεωφορείο κ.α και συζητάμε με το διπλανό μας ο οποίος ή τρέχει κάποιο ενδιαφέρον ή απλά μας συμπαθεί να μιλάμε στο κινητό τηλέφωνο.Αλλά και αυτό να συμβαίνει δεν θα ήταν σωστό να μας ακούσει να κλείνουμε το κινητό λέγοντας: "είμαι στο μετρό και δεν σ' ακούω και είμαι με ένα παιδί",όταν το ακούσει αυτό ο διπλανός σας θα του φανεί ότι σας τρώει το χρόνο σας και ότι δεν επιθυμείτε να βρίσκεται μαζί σας.Δεν φταίει τόσο η δικαιολογία αλλά η σειρά με την οποία ειπώθηκαν τα πράγματα το σωστότερο θα ήταν "είμαι με ένα παιδί άσε που είμαι και στο μετρό και δεν σ' ακούω καλά" εκεί κάτι αλλάζει.


 Μην τα λέμε κι όλα με το όνομά τους.

Δεν τα λέμε όλα με το όνομά τους π.χ. άμα ο σύντροφός σας ή ο φίλος σας πιάσει κάπως δυνατά από το μπουφάν και σας τραβήξει κάποιες τρίχες από τα μαλλιά σας μην το επικαλείται ποτέ άγαρμπο δεν το ήθελε απλώς συνέβη και εννοείται πως δεν θέλει να φανερώσει την μυική του δύναμη απέναντί σας.Οι άντρες δεν είναι άγαρμποι απλώς απρόσεκτοι συμβαίνουν αυτά.
  
Α!δεν κάνω εγώ για σένα.


Όσον αφορά τις γυναίκες που είναι ηλικιακά μεγαλύτερες ποτέ μα ποτέ μην πείτε σε ένα αγόρι ηλικιακά μικρότερο σας εγώ είμαι μεγάλη για σένα, αφού δεν τον γνωρίσατε, ακόμα μην του κόβεται έτσι τα φτερά.

Μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε

Κάτι άλλο μικρό αλλά ασήμαντο άμα σας πει κάποιος ότι προσπαθεί να σας  κάνει να το συμπαθήσετε ίσως και να τον ερωτευτείτε, και ότι προσπαθεί καιρό να σας το δώσει να το καταλάβετε ποτέ μην πείτε:  "μα εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο" "νόμιζα ότι είμαστε φίλοι" φίλοι; η αμέσως σκέψη του ανδρός θα είναι "μα φαίνομαι τόσο γκέι;".

 Ε,όχι και ανώριμος

Επίσης το χιούμορ των ανδρών πολλές φορές είναι λίγο παιδικό και αστείο αλλά όχι πάντα (ναι ναι συμβαίνει και αυτό) μην τον πείτε ποτέ ανώριμο δεν είναι απλώς έτυχε εκείνη τη στιγμή να μην είναι ενδιαφέροντα τα αστεία του,θυμηθείτε άλλες στιγμές που πραγματικά σας έκανε να γελάσετε.

Αυτά από μένα περιμένω σχόλια σας.
Για το  antavaloi.blogspot γράφει ο Ρενάτο-Ρένος Λέκκα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου