Translate this Page

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Τι σημαίνει το λευκό τριαντάφυλλο;

Το λουλούδι λοιπόν,είναι ένα ωραίο φυτό που πολλές φορές το δωρίζουμε ή το έχουμε στον προσωπικό μας χώρο για να μας τον στολίζει.Το λουλούδι έχει την δική του ιστορία πρωταγωνιστεί σε γάμους βαφτίσια κ.α.

Αλλά το πιο όμορφο λουλούδι είναι το τριαντάφυλλο γιατί εν αντιθέσει με τα άλλα λουλούδια που έχουν την δική του ιστορία το τριαντάφυλλο στέκεται ιστορικά μόνο του και ανεξάρτητο.
Βέβαια θα μου πείτε τι είναι όλα αυτά; σήμερα είδα ένα κύριο να πουλάει λουλούδια και θέλοντας να δωρίσω και εγώ ένα σκέφτηκα και πήρα ένα.


Η επιλογή μου ήταν να πάρω ένα λευκό τριαντάφυλλο και αυτό γιατί δεν ξέρω πως προέκυψε.Μετά όλο αυτό με έκανε να το ψάξω και να βρω τι είναι το λευκό τριαντάφυλλο.Μετά από μία έρευνα πολλών λεπτών ίσα με 2 βρήκα ότι το λευκό τριαντάφυλλο...

Σημαίνει ταπεινότητα,αγνότητα και αθωότητα το λευκό τριαντάφυλλο ως γνωστόν αναφέρεται και συχνά ως το νυφικό τριαντάφυλλο λόγω του χρώματος του.Μάλιστα συσχετίζεται με την αγνή αγάπη.Οι Σκωτζέζοι πιστεύουν πως όταν το λευκό  τριαντάφυλλο ανθίζει το φθινόπωρο θεωρείτε ως δείγμα ενός πρώιμου γάμου.Το λευκό τριαντάφυλλο συμβολίζει την αλήθεια και την ευλάβεια.Όταν δωρίζεις ένα λευκό τριαντάφυλλο στέλνεις ένα μήνυμα πίστης το οποίο λέει ότι "εγώ θα είμαι ο άξιος σου".


Για το antavaloi.blogspot.com Ρενάτο Λέκκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου